КРЕМЕНЧУЦЬКА ВЕЧІРНЯ (ЗМІННА) ШКОЛА №3
Головна | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Персональна сторінка

практичного психолога вищої категорії

Жолубак Аліни Віталіївни

 

Психолог не дає конкретних порад, не оцінює «правильно – неправильно», «добре – погано». Психолог використовує свої знання, навички, практичний досвід, щоб допомогти Вам побачити та усвідомити причини своїх проблем та шляхи їх вирішення.

 

Практичний психолог Кременчуцької вечірньої (змінної) школи №3.

Закінчила Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» в 2007 році.

Стаж роботи 10 років.

Пріоритетними напрямками роботи практичного психолога у 2016-2017 н.р. є просвіта та пропаганда здорового способу життя, допомога дітям у кризових ситуаціях, корекція девіантної поведінки підлітків  тощо.

Робота практичного психолога підпорядковується вирішенню проблемного питання: «Психологічний супровід «важковиховуваних» дітей». Проводиться індивідуальна психодіагностика по виявленню даної категорії учнів. За результатами діагностики розробляються відповідні рекомендації класним керівникам, батькам щодо роботи з ними. Проводиться групова і індивідуальна консультаційна робота серед вчителів з проблем навчання та виховання учнів «групи ризику», лекції для батьків, учнів. Протягом року проводиться просвітницька діяльність: виступи на метод обєднанні класних керівників, батьківських зборах, на педраді, на нараді при директорові, участь у психолого-педагогічному консиліумі та штабі профілактики правопорушень. Відвідуються учні вдома, обстежуються житлово-побутові умови, проводяться зустрічі з працівниками правоохоронних органів. З учнями проводяться анкетування, виховні години, інтерактивні заняття для учнів «групи ризику» з профілактики ускладненої поведінки, психокорекція.

Діяльність практичного психолога школи в 2016-2017 навчальному році проводиться в межах основної теми роботи школи, відповідно річному плану. Психологічною службою школи виконуються основні заходи:

1) Психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров'я і соціального благополуччя усіх його учасників;

2) Допомога педагогам в організації виховної роботи:

- запобігання конфліктам в учнівських колективах;

- виявлення дітей «групи ризику»;

- проведення профілактики правопорушень серед неповнолітніх та ризикової поведінки;

- формування навичок здорового способу життя.

3) Робота з оптимізації навчально-виховного процесу:

- проведення пошуку шляхів оптимізації навчально-виховного процесу (психологічний аналіз уроку, допомога педагогам у підготовці розвивальних завдань, психологічна просвіта, навчальна мотивація і методи підвищення пізнавальної активності);

- психологічна підтримка вчителя;

- попередження та врегулювання конфліктів в педагогічному колективі;

- гуманізація та демократизація навчально-виховного процесу.

Проблема, над якою працює практичний психолог

«Психологічний супровід «важковиховуваних» дітей».

Мета (місія) діяльності практичного психолога:

«Охорона психічного здоровя всіх учасників педагогічного процесу».

Завдання:

- формування в педагогів та батьків потреби у набутті й використанні знань про розвиток дітей на кожному віковому етапі з метою створення оптимальних умов для повноцінного психологічного й особистісного розвитку;

- розвиток індивідуальних особливостей – інтересів, здібностей, схильностей, почуттів, захоплень, життєвих планів тощо;

- формування в учнів потреби у набутті та використанні психологічних знань для самопізнання, саморозвитку, самовдосконалення;

- профілактична робота щодо подолання негативних явищ в учнівському середовищі;

- профілактика  правопорушень серед дітей та учнівської молоді;

- надання допомоги підліткам у кризових ситуаціях;

- психологічний супровід учнів, що прибули із зони АТО та Криму та соціально незахищених категорій;

- формування психологічної готовності випускників до зовнішнього незалежного оцінювання;

- налагодження ефективної міжсекторальної та міжвідомчої взаємодії із спеціалістами відповідних служб (службою у справах дітей, центрами занятості населення, центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді тощо) у забезпеченні повноцінного психологічного і соціального розвитку дітей та молоді

Очікувані результати:

- учень спроможний визначати свої життєві пріоритети;

- опанування учнями сучасних способів пізнавальної діяльності;

- вироблення вмінь правильно оцінювати себе, свої можливості і відповідно будувати модель своєї поведінки;

- створення умов для вільного вибору світоглядних позицій;

-  гуманізація педагогічного процесу, демократизація відносин у колективі;

-  підвищення рівня інформованості батьків та педагогів з проблем навчання та виховання учнів «групи ризику».

 

Перевір МОВУ!
Вхід на сайт

Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Copyright MyCorp © 2017
    Конструктор сайтів - uCoz